Urządzenia bezpieczeństwa ruchu

Progi, separatory, podstawy

Progi podrzutowe

001
002
003
004
008



Van Berde – gumowy próg podrzutowy 5cm – progi podrzutowe to jedna z najskuteczniejszych metod uspokojenia ruchu. Elementy progów wykonane są z mieszanki gumowej w kolorze czarnym i żółtym. Wyposażone są dodatkowo w elementy odblaskowe. Specjalnie zaprojektowane elementy montażowe gwarantują trwałe mocowanie elementów do drogi. Progi ograniczają prędkość do 20km/hm.

 

Van Berde – gumowy próg SALAMANDRA – systemowy próg podrzutowy przeznaczony jest na drogi obciążone dużym natężeniem ruchu. Zastosowanie dwukolorowej gumy zapewnia trwałe oznaczenie, które odporne jest na ścieranie. Otwory w spodniej części służą do przeprowadzenia rury stabilizacyjnej bądź przewodów elektrycznych, węża ogrodowego itp. Zakończenia progów montowane parami stanową tzw. próg punktowy.


 

Geyer & Hosaja – gumowe progi podrzutowe to produkt przeznaczony dla szerokiej grupy użytkowników dróg pragnących zwiększyć poziom bezpieczeństwa. Wykonane z gumy w kolorze czarnym i żółtym. Są wyposażone w „kocie oczka” poprawiające widoczność progu nocą. Zastosowany materiał zapewnia wieloletnie użytkowanie oraz zachowanie koloru.

Geyer & Hosaja - gumowe progi podrzutowe
Pojedyncze elementyModelSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (mm)Kocie oczkoKolor
Element narożnyLPPZ ca260355554---czarny
Element narożnyLPPZ z260355554żółty
Element środkowyLPPS ca260355554takczarny
Element środkowyLPPS z260355554takżółty

Progi zwalniające

005
006
007
010
011
012
033

Van Berde 0 gumowy próg zwalniający PVB-5M i PVB-5D – progi zwalniające to jedna z najskuteczniejszych metod uspokojenia ruchu. Nasze elementy progów wyposażone są w taśmę odblaskową 3M co wpływa na ich widoczność i poprawia skuteczność. Specjalnie zaprojektowane elementy montażowe gwarantują trwałe mocowanie elementów do drogi.


 

Geyer & Hosaja – liniowy próg  zwalniający jest jednym z wielu oferowanych przez Geyer-Hosaja projektów umożliwiających uspokojenie ruchu na drogach miejskich.

Próg zwalniający wykonany jest z gumy (recycling) wyklejony odblaskową taśmą 3M Scotch Lane co zapewnia dobrą widoczność zarówno w dzień jak i w nocy.

Geyer & Hosaja - progi zwalniające
Pojedyncze elementyModelSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (mm)Elementy montażoweTaśma odblaskowaKolor
Element środkowyD7 LPZ ES50090070236białaczarny
Element narożnyD7 LPZ EK4809007016,54---czarny
Element środkowyD5 LPZ ES50090050166białaczarny
Element narożnyD5 LPZ EK450900509,54---czarny
Element środkowyM5 LPZ ES50060050124białaczarny
Element narożnyM5 LPZ EK4586005063---czarny

Progi wyspowe i przejścia dla pieszych, rondo

1
1
2
015
016
mini-rondo


Geyer & Hosaja – właściwości progu wyspowego:

  • Wykonany z gumy odpornej na UV
  • Doskonale redukuje prędkość na wszystkich drogach
  • Ekonomiczny, wodoodporny, stabilny
  • Składający się z 4 elementów (2 lewe oraz 2 prawe)
  • Łatwy i szybki montaż
  • Specjalna, antypoślizgowa struktura powierzchni spełnia europejską normę 45 SRT
  • Dobrze widoczny także w nocy dzięki właściwościom odblaskowym taśmy 3M
  • Dzięki zastosowanym rozmiarom jest szczególnie przyjazny środkom komunikacji miejskiej, przy zmniejszonej prędkości pozwala autobusom komfortowo przejechać przez próg
Geyer & Hosaja - progi wyspowe
Wymiary 1800 x 3000 x 65 (mm)
QuartetMateriałSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (kg)Szt.Kolor
Element prawy - dużyguma900150065702Czerwony/biały lub czarny/biały
Element lewy - dużyguma900150065702
Tolerancja wymiarów i wagi +/- 2%
Geyer & Hosaja - progi wyspowe
Wymiary 1800 x 2000 x 65 (mm)
QuartetMateriałSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (kg)Szt.Kolor
Element lewy - dużyguma900150065702Czerwony/biały lub czarny/biały
Element prawy - małyguma900150065292
Tolerancja wymiarów i wagi +/- 2%

 

Van Berde – wyspowy próg zwalniający ISLE 6 – wyspowy próg zwalniający to urządzenie umożliwiające w sposób bezpieczny dla użytkowników dróg uspokojenie ruchu. Konstrukcja progu wyspowego sprawia, że samochody komunikacji miejskiej, bez przeszkód i uciążliwego podrzucania przejeżdżają ponad tymi elementami, a tylko samochody osobowe są zmuszone do redukowania prędkości.


 

Geyer & Hosaja – mini rondo – doskonałe rozwiązanie na małe skrzyżowania. Porządkuje ruch, ogranicza prędkość, zwiększa bezpieczeństwo. Łatwy i szybki montaż. Interesujący cenowo. Rewelacyjny efekt. Odporny na ścieranie. Wykonany z gumy odpornej na UV.

Zestaw złożony z 8 elementów wyposażony w elementy tasmy odblaskowej 3M oraz szklane oczko, co gwarantuje dobrą widoczność także w nocy.

Geyer & Hosaja - mini rondo
Pojedyncze elementyKompletModelSzerokość (mm)DługośćWagaTaśma odblaskowaKolor
Mini rondoMRS - kpl 1x83000300030-120616białaczarny
czerwony

Progi płytowe

progi-plytowe



Geyer & Hosaja – modułowy system charakteryzuje szybkość i łatwość montażu oraz duża wytrzymałość elementów. Antypoślizgowa struktura powierzchni spełnia europejską normę 45SRT.

Zastosowana kolorowa guma pozwala zbudować także progi płytowe z podwyższonym przejściem dla pieszych.

Geyer & Hosaja - gumowe progi płytowe
System modułowyModelDługość (mm)Szerokość (mm)Wysokość (mm)Waga (mm)
Elementy środkoweSPS0410005000-10036
Elementy środkoweSPS44100050010055
Lewe elementy końcoweLPS0410005000-10029
Prawe elemenLewe elementy końcowety końcoweLSP44100050010036
Prawe elementy końcoweRPS0410005000-10029
Prawe elementy końcoweRPS44100050010036

Azyle

product-7409
product-7410


Azyl dla pieszych
Azyl dla pieszychMateriałWymiaryWagaOtwory na śrubyKolor standardowy
Element narożnyMieszanka tworzywa sztucznegoLxS 500x500mm
Wysokość: H=100
R=500mm
20 Kg
Element skrajnyMieszanka tworzywa sztucznegoLxS 500x500mm
Wysokość: H=100
20 Kg4x14mm
Element wewnętrznyMieszanka tworzywa sztucznegoLxS 500x500mm
Wysokość: H=100
20 Kg4x14mmczerwony z białym, opcjonalnie: żółty, biały, czarny

 

Geyer & Hosaja – azyl segmentowy Consul – jest elementem bezpieczeństwa ruchu drogowego wykonanym z granulatu gumowego w  kolorze ceglasto-czerwonym. Na obrzeżach wyklejonych jest taśmą odblaskową 3M w kolorze białym. Zastosowane elementy pozwalają na zbudowanie wyspy o różnych wymiarach.

Geyer & Hosaja - azyl segmentowy - Consul
Pojedyncze elementyModelSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (mm)Elementy montażoweTaśma odblaskowaKolor
Element narożny z 4 otworami montażowymiZAN800800100494białaczerwony
Element skrajny z 2 otworami montażowymiZAS40080010026,54białaczerwony
Element wewnętrzny z 2 otworami montażowymiZAW duży400800100294---czerwony
Element wewnętrzny z 2 otworami montażowymiZAW/2400800100144---czerwony

Separatory, krawężniki, stopery

separator-parkingowy
krawezniki-gumowe


Geyer & Hosaja – separator parkingowy – zastosowany materiał powoduje, że krawężnik gumowy w całej swej długości jest bardzo elastyczny.  Dzięki temu można go wykorzystać do powierzchni prostych i okrągłych. Doskonale chroni opony przed uszkodzeniem w przypadku najechania.

 Można go wykorzystać do opasania wysepek drogowych i ronda. Dobrze sprawdza się także w tunelach oraz głębokich garażach.

Geyer & Hosaja - krawężnik gumowy
Pojedyncze elementyModelSzerokość (mm)Długość (mm)Wysokość (mm)Waga (mm)Elementy montażoweTaśma odblaskowaKolor
Krawężnik elastycznyEKG ca
EKG ce
90100010073białaczarny
czerwony

 

Separator parkingowy – przeznaczony do rozdzielenia miejsc parkingowych. Ułatwia szybkie i bezpieczne parkowanie samochodu. Zabezpiecza przed ewentualnym uszkodzeniem samochodu. Posiada możliwość przytwierdzenia do podłoża za pomocą odpowiednich wkrętów.

Zastosowanie: parkingi miejskie, parkingi przy supermarketach, garaże, podjazdy itp.

Materiał: granulat gumowy i poliuretan.

 Zastosowana taśma odblaskowa 3M powoduje, że jest doskonale widoczny także w nocy. Wytrzymały – wieloletnie zastosowanie. Odporny na UV.

Geyer & Hosaja - separatory parkingowe
Pojedyncze elementyModelDługość x szerokość x wysokość (mm)Waga (mm)Elementy montażoweTaśma odblaskowa
Separator parkingowyPS/180/ca1820 x 152 x 102274biała
żółta
Separator parkingowyPS/90/ca900 x 152 x 10282biała
żółta

Podstawy – uniwersalna, budowlana

podstawa
DSC_7803


Van Berde – podstawa PCV P011 – podstawy pod znaki drogowe to stabilny i odporny na uszkodzenia element zabezpieczenia ruchu drogowego. Zastosowanie uchwytów w podstawach umożliwia wygodne ich podnoszenie, natomiast otwory i wpusty pozwalają na ich bezpieczne składowanie. Stopki w dolnej części podstawy utrudniają jej przesuwanie względem podłoża.

Van Berde – podstawa PCV P014 – podstawa pod płoty to stabilny i odporny na uszkodzenia element stabilizujący różnego rodzaju bariery i płoty, które są używane do tymczasowego wygrodzenia i zabezpieczenia robót remontowych prac budów.

Najazd

DSC_7801



Inne – gumowe płyty elastyczne, kostka, kołki, pachołki manewrowe, przeprowadzacz

przeprowadzacz płaszcz
gumowa płyta elastyczna - czerwona
gumowa płyta elastyczna - zielona
auto

Geyer & Hosaja – Wszystkie płyty posiadają Atest PZH oraz Certyfikat Bezpieczeństwa Upadku wg norm PN-EN 1176:2009 i 1177:2009.

 

Płyty dostępne są w czterech kolorach:

  • Pomarańczowym („Radosna Szkoła”)
  • Niebieskim („Radosna Szkoła”)
  • Zielonym
  • Czerwonym

 

Występowanie w trzech grubościach:

  • 3cm (HIC: 1,1m)
  • 5cm (HIC: 1,9m)
  • 7cm (HIC: 2,2m)
Geyer & Hosaja - gumowe płyty elastyczne
Pojedyncze elementyModelDługośćSzerokość (mm)WysokośćWagaKolor
Płyta elastycznaEPDM 3cm
SBR 3cm
10005003027czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy
Płyta elastycznaEPDM 5cm
SBR 5cm
10005005031czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy
Płyta elastycznaEPDM 7cm
SBR 7cm
10005007047czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy

Van berde – słupek na place manewrowe – słupek jest przeznaczony do wyznaczania torów jazdy na placach manewrowych służących do szkolenia kierowców. Składa się z elastycznego słupka, w którym jest umieszczona tyczka z taśmą odblaskową oraz stabilizującej podstawy.

Słupki, blokady

Antyolśnieniowe

U-1a, U-1b

029
DSC_7252
DSC_7253
DSC_7281
DSC_7284



Van Berde – słupek prowadzący U-1a i U-1b – słupek przeznaczony jest do optycznego prowadzenia ruchu. Stosuje się go w celu ułatwienia kierującemu, szczególnie w porze nocnej i trudnych warunkach atmosferycznych, orientacji co do szerokości drogi i jej przebiegu.

U-2

Słupek U-2 biały
Słupek U-2


Giera – słupek krawędziowy U2 – słupek stosowany jest w celu bardziej precyzyjnego oznakowania zjazdu z drogi. Słupek ten określa dokładnie geometrie skrzyżowania, ułatwiając manewr skręcania, szczególnie w porze nocnej i w złych warunkach atmosferycznych. Słupki ten powinny być umieszczane w odległości 0,50 m od krawędzi jezdni lub pobocza utwardzonego. Słupek może być wykonany ze stali, lub z tworzywa sztucznego o przekroju okrągłym, fi 120 mm, w kolorze biało-zielonym.

U-5a, U-5b

Słupki U-5
Słupki U-5Wysokość (mm)Warianty
U-5a 1920Oklejony, nie oklejony
U-5a 2940Oklejony, nie oklejony
U-5b 1 /400/1000Oklejony jednostronnie, oklejony dwustronnie, nie oklejony
U-5b 2 /400/1050Oklejony jednostronnie, oklejony dwustronnie, nie oklejony
U-5b 3 /600/1240Oklejony jednostronnie, oklejony dwustronnie, nie oklejony
DSC_7321
DSC_7344
DSC_7345

U-21 a/b

słupek u-21



Vb Traffic – Tablica kierująca U-21 – tablice kierująca przeznaczona są do oznaczenia krawędzi zwężonego pasa ruchu. Wykonane są z wysokogatunkowego polietylenu w kolorze białym, odpornego na warunki atmosferyczne. Znak zakończony jest z jednej strony trzpieniem o wymiarach 40×40 mm do montażu w podstawie, z drugiej strony trzpieniem Ø50 służącym do zamontowania na nim lampy drogowej. Znak na całej długości usztywnia metalowy profil.

Słupki uchylne

001
002
003
004
75



Giera – słupki poliuretanowe – uchylne – słupki wykonane są z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, charakteryzują się dużą  elastycznością, przez co podczas uderzenia pojazdu w słupek zniszczenia są minimalne. Słupek składa się z podstawy przytwierdzonej kołkami rozporowymi do jezdni, oraz elastycznej części pionowej w kształcie walca wyposażonej w elementy odblaskowe o wysokich parametrach.

 

Dane techniczne:

  • wysokość 750 mm
  • kolor pomarańczowy z elementami odblaskowymi średnica podstawy 20mm
  • średnica słupka 85 mm

 

VB Traffic – słupek uchylny FLEXPIN – słupki Flexpin służą do wydzielania miejsc na parkingach wielopoziomowych, poboczach dróg, w miejscach niebezpiecznych, na przestrzeniach wydzielonych dla pieszych. Słupek Flexpin zbudowany jest z dwóch segmentów. Część górna wykonana jest z elastycznego tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym i wyklejona jest folią II generacji. To właśnie ten element uchyla się i powraca do pierwotnego kształtu w pozycji pionowej. Podstawa gumowa służy do zamocowania w podłożu oraz złączenia poprzez specjalny zamek słupka z podstawą.

Pachołki

DSC_7507



VB Traffic – pachołki drogowe – pachołki stosowane są m.in. do: wyznaczania skosów, wyznaczania toru jazdy pojazdów, prowadzenia robót krótkotrwałych lub szybko postępujących, awaryjnego, doraźnego oznakowania miejsca niebezpiecznego, zabezpieczenia świeżo malowanych linii oznakowania poziomego wzdłuż jezdni. Pachołki wykonane są z miękkiego fluorescencyjnego tworzywa PCV w kolorze pomarańczowym.

Blokady parkingowe

Blokada-parkingowa-ECO-1_1
Blokada-parkingowa-ECO-2


Słupki blokujące

Bariery, wygrodzenia

Antyolśnieniówka

1
DSC_7300


Van Berde – panel antyolśnieniowy  U-19  – panele antolśnieniowe stosuje się jako zapobieganie oślepianiu przez nadjeżdżające z przeciwka pojazdy na drogach dwujezdniowych (autostradach) lub drogach równoległych. Panel jest wykonany z HDPE, wytrzymałego tworzywa, odpornego na czynniki zewnętrzne (promienie słoneczne, deszcz, wiatr, niskie i wysokie temperatury). Nadaje się do montażu na standardowych barierach ochronnych (stalowych i betonowych).

U-14

U-14 jersey



Bariery energochłonne

Saferoad - bariery energochłonne
Dane techniczneESP Plus W1MegaRail db
Znormalizowana szerokość pracująca (m)0.601.25
Klasa znormalizowanej szerokości pracującej (Wn)W1W4
Znormalizowane ugięcie dynamiczne (m)0.500.77
Szerokość systemu (m)0.180.65
Wysokość systemu (m)0.750.90
Odstęp między słupkami0.671.33
Rodzaj posadowieniawbijanywbijany
Długość testowanego odcinka (m)40.060.0
Saferoad - bariery energochłonne
Dane techniczneOrsta BR2
Znormalizowana szerokość pracująca (m)0.80
Klasa znormalizowanej szerokości pracującej (Wn)W2
Znormalizowane ugięcie dynamiczne (m)0.40
Szerokość systemu (m)0.37
Klasa znormalizowanego wtargnięcia pojazdu (Vln)VI 2
Odstęp między słupkami2.00
Rodzaj posadowieniakotwienie
Długość testowanego odcinka (m)40.0
be-1
be-2
be-3

U-12 – łańcuchowe, lubelskie, olsztyńskie, błot ochrony

U-12c ozdobny
wygrodzenie typ lubelski
wygrodzenie typ olsztyński

Wygrodzenie łańcuchowe

Wykonane z rur ocynkowanych fi 60 mm, malowanych proszkowo, oklejone folią odblaskową. Łańcuch malowany na przemian w kolorze białym i czerwonym. Rozstaw słupków od  1,5 m do 2,0 m. Strzałka ugięcia łańcucha 0,10 m.

 

Wygrodzenie typu „olsztyńskiego”

Wykonane z rur fi 50 mm (przęsło) i 60 mm (słupek). Długość przęsła 1,5 m lub 2,0 m. Słupki zakończone są stalowymi kapturkami. Całość ocynkowana ogniowo. Istnieje możliwość malowania proszkowego na dowolny kolor.

Słupki ozdobne

Słupek ozdobny



Lustra

Lustra

specchio esterni 3
specchio esterni 7


Vb Traffic – Lustro Drogowe U-18b – drogowe lustro charakteryzuje się wysoką odpornością na zniszczenie oraz warunki atmosferyczne, promienie słoneczne, czy też kurz. Lustra drogowe U-18a mają białą obudowę a sama rama lustra jest biało-czerwona. Wypukła tafla (zwiększa to pole widzenia) wykonana została z aluminiowanego akrylu. W tylnej części znajduje się zestaw montażowy, dzięki któremu lustro można umieścić na słupach o średnicy min. 60 mm.

Vb Traffic – Lustro Drogowe U-18a – drogowe lustro charakteryzuje się wysoką odpornością na zniszczenie oraz warunki atmosferyczne, promienie słoneczne, czy też kurz. Lustra drogowe U-18a mają białą obudowę a sama rama lustra jest biało-czerwona. Wypukła tafla (zwiększa to pole widzenia) wykonana została z aluminiowanego akrylu). W tylnej części znajduje się zestaw montażowy, dzięki któremu lustro można umieścić na słupach o średnicy  min. 60 mm.

Elementy odblaskowe

LDS

LDS



RPM, żeliwne kocie oczy, szklane

Odblaski na bariery

odblaski-1
odblaski-2
odblaski-3

Giera – odblaski na bariery – podstawowym celem barier ochronnych jest zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Stosuje się je w miejscach, w których przejechanie pojazdu poza krawędź drogi lub przekroczenie pasa dzielącego poważnie zagraża bezpieczeństwu użytkowników drogi.

Lampy, sygnalizacja świetlna

Lampy zmierzchowe i dzienne

DSC_7404
DSC_7405
DSC_7423
DSC_7385

VB Traffi – Star 2000 – to dwubateryjna 2 LED-owa lampa zmierzchowa. Daje światło ciągłe lub przerywane (60 błysków/minutę). Wykorzystanie technologii LED HI pozwala na efektywne zużycie energii. 3 pasy stykowe dla baterii – baterie zawsze umieszczone są prawidłowo.

VB Traffic – StarFlash2000 – dzienna 2 bateryjna lampa, wyposażona w 20 Hi LED diod, dających wysokiej jakości światło sekwencyjne przy jednoczesnym ekonomicznym zużyciu baterii. Soczewki 200 mm z poliwęglanu dostępne są w kolorze żółtym.

Baterie do lamp

007



VB Traffic – Bateria STAR 6V – bateria do lamp drogowych nie zawiera rtęci, ołowiu ani kadmu. Jest optymalna do zestawu z drogowymi lampami ostrzegawczymi. Może być magazynowana przez rok od daty produkcji w temperaturze powyżej 0°C. Bieguny baterii są zabezpieczone a każda bateria jest indywidualnie foliowana.

Fala świetlna

DSC_7561



VB Traffic – fala przewodowa Economic – w skład fali przewodowej wchodzą lampy (komplet 5 szt.). Lampy są zsynchronizowane – wystarczy podłączyć pierwszą lampę z akumulatorem aby nastąpiło automatyczne, sekwencyjne uruchomienie pozostałych. Lampy działają do chwili całkowitego rozładowania akumulatora. Lampy powinno się zamontować na słupkach lub znakach U-21 z wykorzystaniem specjalnie przygotowanego uchwytu montażowego.

Lampy wczesnego ostrzegania

lampy1
lampy2


VB Traffic – Podwójny panel LED  – panele wyposażone w 2×232 LED. Może być zamontowany na tablicach tymczasowych jak i stałych. Szybki i łatwy montaż za pomocą czterech otworów montażowych. Panel LED ma niski pobór mocy więc może być używane we współpracy z zasilającym Panelem fotowoltaicznym. Panele mogą błyskać synchronicznie lub naprzemiennie.

VB Traffic – Podwójna lampa LED – lampy wyposażone są w 232 LED. Odbudowa lamp wykonana jest z moplenu tworzywa odpornego na warunki atmosferyczne i na uderzenia. Lampy mogą być zamontowane na tablicach tymczasowych jak i stałych oraz na rurze o średnicy 60mm. Lampy LED mają niski pobór mocy więc mogą być używane we współpracy z zasilającym Panelem fotowoltaicznym. Panele mogą błyskać synchronicznie lub naprzemiennie.

Sygnalizacja tymczasowa wahadłowa

sygnalizacja_wahadlowa



Facebook

WordPress Lightbox